Aha, now I get it!’ Contextualizing vocational knowledge: theory and empirical illustrations
Elly de Bruijn (Lector); Arthur Bakker (Lid Lectoraat); Wenja Heusdens (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Onderzoeker)
Moreel auteurschap van beginnende leraren PO: Leraar zijn is meer dan je werk in de klas goed doen
Rob Gertsen (Lid Lectoraat); Harmen Schaap; Cok Bakker (Lector)
Verbindend perspectief op opleiden naar vakmanschap.
José van den Berg; Erica Aalsma; Elly de Bruijn (Lector)
Determining aspects of text difficulty for the Sign Language of the Netherlands (NGT) Functional Assessment instrument
Beppie van den Bogaerde (Lector); Annieck van den Broek (Lid Lectoraat); Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten: in hoeverre stemmen CIOS-docenten hun handelen af op de beroepskennis van hun studenten?
Elly de Bruijn (Lector); Nienke Bijlsma (Lid Lectoraat); Harmen Schaap
De buitenlandstage als een bijzondere ervaring voor de intrapersoonlijke ontwikkeling van een docent-in-opleiding
Cok Bakker (Lector); Hartger Wassink (Lid Lectoraat); Sanne Akkerman; Peter Mesker (Lid Lectoraat)
Over grenzen: pedagogisch-didactiche aspecten van het opleidingen voor beroepsuitoefening
Anneke Nieuwenhuis; Elly de Bruijn (Lector)
Argumenten voor en tegen het gebruik van gesproken of geschreven Nederlands in het Gebarentaalonderwijs
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Hybrid Learning Environments in VET
Aimee Hoeve; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Studenten leren recontextualiseren in het beroepsonderwijs; de rol van ontwerptekeningen en beroepsdilemma’s
Harmen Schaap; Martijn van Schaik; Elly de Bruijn