Rapportage ‘Onderzoek naar leren en begeleiden in het beroepsonderwijs: verbinding tussen schoolvak en beroep’
Caroline van Leeuwen (Lid Lectoraat)
Samenwerking tussen docenten in onderwijsinnovaties in het hoger beroepsonderwijs: een case study
Elly de Bruijn (Lector); Remco Coppoolse (Lid Lectoraat); Gerhard Smid
Verbeteren van leren en begeleiden in het Nederlandse beroepsonderwijs: hervormingen in werking
Jeroen Onstenk; Theo Wubbels; Elly de Bruijn (Lector); Loek Nieuwenhuis
De meervoudige positie van het vmbo in het Nederlandse onderwijsbestel
Elly de Bruijn (Lector); Anneke Westerhuis
Docent zijn in het middelbaar beroepsonderwijs
Elly de Bruijn (Lector)
Hoogvliegers
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat); Albert Pilot; Pierre van Eijl
Studenten willen meer verbinding tussen school en BPV
Ilse hartgers (Lid Lectoraat)
Leren van het beroepsonderwijs
Aimée Hoeve; Erica Aalsma; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Gebarentaalontwikkeling bij dove kinderen met een meervoudige beperking
Ilona van Schijndel; Beppie van den Bogaerde (Lector)
Grundlagenstudie zur Erfassung der Hörfähigkeit von Studierenden an den Universitäten Oldenburg, Groningen und der Hochschule Utrecht
Gisela Schulze; Gerold Jacobs; Jana Rogge (Lid Lectoraat); Jana Knot-Dickscheit; Ernst Thoutenhoofd; Beppie van den Bogaerde (Lector)