Introduction
Cok Bakker (Lector); Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
Tussen opleiding en beroepspraktijk
Elly de Bruijn (Lector)
Grensanalyses in het beroepsonderwijs en de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Arthur Bakker (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector); P. Cremers (Onderzoeker)
Developing a better understanding of complexity in education
Cok Bakker (Lector); Nicolina Montesano Motessori (Associate Lector)
Defining conceptual understanding for teaching in international business
Sue Ashley (Onderzoeker); Harmen Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Bridging the gap between knowledge and action
Wenja Heusdens (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Kiezen voor persoonsvorming
Anita Bruin-Raven; Hartger Wassink (Lid Lectoraat)
Occurrences and quality of teacher and student strategies for self-regulated learning in hands-on simulations
Anne Khaled (Lid Lectoraat); Judith Gulikers (Onderzoeker); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Final reflections and conclusions
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector); Cok Bakker (Lector)
Waarom filosoferen op een daltonschool thuishoort
Dick de Haan (Lid Lectoraat)