Teaching for Love of the World: Hannah Arendt on the Complexities of the Educational Praxis
drs. Anouk Zuurmond (Lid Lectoraat)
Introduction
Cok Bakker (Lector); Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
Tussen opleiding en beroepspraktijk
Elly de Bruijn (Lector)
Grensanalyses in het beroepsonderwijs en de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Arthur Bakker (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector); P. Cremers (Onderzoeker)
Developing a better understanding of complexity in education
Cok Bakker (Lector); Nicolina Montesano Motessori (Associate Lector)
Leraren en het goede leren
C. Bakker (Lector); H. Wassink (Lid Lectoraat)
Ib’er nieuwe stijl
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Pesten en sociale veiligheid op scholen
Annemiek Broersen (Docent); Anja Ossenblok (Docent); Nicolien Montesano Montessori (Associate Lector)
Hoe studentevaluaties bijdragen aan de professionalisering van lerarenopleiders
Fleur Deenen (Onderzoeker); Anne Khaled (Lid Lectoraat); Jeannette Geldens (Onderzoeker)
Sources for religious identity development of orthoprax Muslim adolescents in the Netherlands
Elsbeth Visser-Vogel (Onderzoeker); Jos de Kock (Onderzoeker); Marcel Barnard (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)