Via een andere methodologie naar een grotere relevantie van onderzoek
Dr. D.G. Andriessen (Lector)
De praktijkgereedheid van praktijkgericht onderzoek
Wilke van Beest (Lid Lectoraat); Daan Andriessen (Lector)
Succesvol ondernemen met social media
Han Gerrits; Arne Maas; Gerrita van der Veen (Lector); Anne-Marie Delfgaauw
Essentie van dienstenmarketingmanagement
Ton Borchert; Wouter de Vries
Combining qualitative design-based methods and quantitative consumer research methods to improve customer experience in small service businesses
Christine Lille, de; Remko Lugt, van der (Lector); Gerrita Veen, van der (Lector)
Invalidating stagnation theory for family owned businesses : comparing family-to-family and third party ownership transfers
Lex van Teeffelen (Lector); Roger Heaver; Alija Ibrahimovic
Mapping out the customer’s journey
Drs Robert van Ossenbruggen; Dr Gerrita van der Veen (Lector)
De collectieve kracht van beroepseer
Margreeth Kloppenburg (Lid Lectoraat)
Nieuwe financieringsmodellen in een veranderende wereld
Frans Boumans (Lid Lectoraat)
Product Type and Personality in Brand Relationships
Ronald Voorn (Lid Lectoraat); Ad Pruyn; Sabrina Hegner