Via een andere methodologie naar een grotere relevantie van onderzoek
Dr. D.G. Andriessen (Lector)
Essentie van dienstenmarketingmanagement
Ton Borchert; Wouter de Vries
Succesvol ondernemen met social media
Han Gerrits; Arne Maas; Gerrita van der Veen (Lector); Anne-Marie Delfgaauw
De praktijkgereedheid van praktijkgericht onderzoek
Wilke van Beest (Lid Lectoraat); Daan Andriessen (Lector)
Combining qualitative design-based methods and quantitative consumer research methods to improve customer experience in small service businesses
Christine Lille, de; Remko Lugt, van der (Lector); Gerrita Veen, van der (Lector)
Invalidating stagnation theory for family owned businesses : comparing family-to-family and third party ownership transfers
Lex van Teeffelen (Lector); Roger Heaver; Alija Ibrahimovic
Mapping out the customer’s journey
Drs Robert van Ossenbruggen; Dr Gerrita van der Veen (Lector)
Product Type and Personality in Brand Relationships
Ronald Voorn (Lid Lectoraat); Ad Pruyn; Sabrina Hegner
De collectieve kracht van beroepseer
Margreeth Kloppenburg (Lid Lectoraat)
Nieuwe financieringsmodellen in een veranderende wereld
Frans Boumans (Lid Lectoraat)