Kritisch burgerschapsonderwijs: per definitie op gespannen voet
Daan van Riet (Onderzoeker)
De rol van de docentonderzoeker
Marjanne Hagedoorn (Onderzoeker); Jantje Timmerman (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Erica Wijnands-Pot (Onderzoeker)
Robots in education
Matthijs Smakman (Onderzoeker)
Exploring practical knowledge
Carl Cederberg; Kåre Fuglseth; Edwin van der Zande (Onderzoeker)
The professional as an interpreting subject
Cok Bakker (Lector); Edwin van der Zande (Onderzoeker)
Ultimately, reflective professionals ask existential questions
Edwin van der Zande (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Situational decision-making by innovation leaders in higher education
Remco Coppoolse (Onderzoeker); Stijn Bollinger (Onderzoeker)
HBO-medewerkers over de maatschappelijke impact van AI
Levien Nordeman (Onderzoeker); Jon Leopold (Onderzoeker); Rhied Al-Othmani (Onderzoeker)
‘To teach or not to teach?’
Tine Mombaers (Onderzoeker); Roos van Gasse (Onderzoeker); Kristin Vanlommel (Lector); Peter van Petegem (Onderzoeker)
Acquiring financial support for children’s sports participation
Lonneke van Leeuwen (Onderzoeker); Angelique Ruiter (Onderzoeker); Kirsten Visser (Onderzoeker); Heidi M.B. Lesscher (Onderzoeker); Merel Jonker (Onderzoeker)