De grafische rekenmachine in het wiskundeonderwijs: over de toegevoegde waarde van een veelbesproken hulpmiddel
Dirk-Jan Wolthuis (Student); Willem van der Vegt (Begeleider)
Bergen bedwongen: een casestudie van een dyslectische leerling en zijn wiskundig denken
Dennis Smit (Student); Els Franken (Begeleider); Jos Alkemade (Begeleider)
Als woorden te kort schieten : een meesterstuk waarin met behulp van 3D-animaties uitleg wordt gegeven over verschillende wiskundige onderwerpen.
Ernst-Jan Nieland (Student); Els Franken (Begeleider)
Werkgeheugen en wiskunde
Ralph A. Meerholz (Student); Jos Alkemade (Begeleider); Willem van der Vegt (Begeleider)
Interpersonal violence against children in sport
Tine Vertommen; Filip Van Den Ede; Nicolette Schipper-van Veldhoven (Lector)
Over de gewilligheid van beulen: een historiografische verdieping in het Holocaust-debat zoals in 1996 begonnen omtrent de visies van C. Browning en D. Goldhagen. Ook: de visie van Hannah Arendt.
Rick Slagers (Student); Menze Poortman (Begeleider)
Professional growth in adaptive teaching competence as a result of lesson study
Tijmen Schipper (Lid Lectoraat); Sui Lin Goei (Lector); Klaas Veen; Siebrich Vries
Hoe word je bètadocent? De wegen naar een lesbevoegdheid
Machiel Stolk (Docent)
Een onderzoek naar risico-angst in het bewegingsonderwijs
Judith Stolwijk (Student); Jaap Kleinpaste (Begeleider)
(Wel)kom bij de club: inclusie van jongeren met een mentale handicap bij de sportvereniging
Roy Bloem (Student); Jaap Kleinpaste (Begeleider)