What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)
Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs : een reviewstudie ter voorbereiding op het peilingsonderzoek digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs van 2026
Anneke Smits (Lector); Maaike Heitink; Daniëlle van den Brink (Lid Lectoraat); Anne-Marie Rouw-Meertens (Lid Lectoraat)
Waarin verschillen historici als het aankomt op de sociaaleconomische positie van de vrouw in de periode 1400 tot 1800?
Matthias de Groot (Student)
Een rijke leesomgeving én leesbeleving
Geke Schelhaas (Student)
Yoga & Christelijke spiritualiteit
Annie de Jong (Student)
Flexibility in an online learning environment : perceptions of part time students in higher education
Herma Jonker (Associate Lector); Anneke Smits (Lector); Mart Gijsen
Teacher strategies that foster students’ boundary-crossing expertise when addressing problems with wicked tendencies
Marieke Veltman (Lid Lectoraat); J. (Hanno) van Keulen; Joke Voogt
Hoe begeleid ik statushouders bij hun externe stage?
Marlon Verhoef (Student)
Onderzoek naar de begeleiding van startende docenten binnen het Berechja College
Jelle ten Napel (Student)
Allemaal winnaars : samen-werken-aan-gepast-sporten.
Ruben Buijserd (Docent)