Schoolbreed samen werken aan gedrag
Monique Nelen (Lid Lectoraat); Martijn Willemse (Associate Lector); Sui Lin Goei (Lector); Lara Engelsman (Lid Lectoraat); Rochelle Hurenkamp (Lid Lectoraat)
Including families in the implementation of school‐wide positive behavioral interventions and support : Dutch administrators and SWPBIS‐leadership team experiences
T. Martijn Willemse (Associate Lector); Monique J. M. Nelen (Docent); Anita Blonk
AI-beleid voor de Guido
Peter Verhagen-Oostenbrink (Student)
Similarities and differences in teaching behavior for honors and regular bachelor’s education
Tineke Kingma (Lid Lectoraat); Anneke Smits (Lector); Marjolein Heijne-Penninga; Debbie Jaarsma; Joke Voogt
Higher education teachers’ understandings of and challenges for inclusion and inclusive learning environments
Tisja Korthals Altes (Lid Lectoraat); Martijn Willemse (Associate Lector); Sui Lin Goei (Lector); Melanie Ehren
Examining student profiles for dealing with wickedness
M.E. Veltman (Lid Lectoraat); J. van Keulen; A.E.H. Smits (Lector); J.M. Voogt
What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)
Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs : een reviewstudie ter voorbereiding op het peilingsonderzoek digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs van 2026
Anneke Smits (Lector); Maaike Heitink; Daniëlle van den Brink (Lid Lectoraat); Anne-Marie Rouw-Meertens (Lid Lectoraat)
School-Wide Positive Behavior Support op Nederlandse basisscholen : succes op leer- en gedragsgebied bevorderen
Monique Nelen (Lid Lectoraat)
Eindrapportage Project 8
Birgit Pfeifer (Lid Lectoraat); Laurence Guérin; Naomi van Stapele