Chronische pijn, lichaamsbewust?
Sam Brundel (Student); Annelee Mataheru (Begeleider)
Psycho-educatie voor kinderen met ADHD middels PMT, goed idee?
Yael de Valk (Student)
‘In welke mate stellen docenten van het Luzac Zwolle vragen in de lessen die beginnen met signaalwoorden die gekoppeld kunnen worden aan het RTTI systeem?’
Evelien van Zanden (Student); H. Fijnvandraat (Begeleider)
Relaxed lezen
M.E.E.P. Limpens (Begeleider); Anita Janssen (Student)
PMT in het regulier basisonderwijs
Maurits Uijting (Begeleider); Jannet van Benthem (Student)
Ze kunnen niet meer schrijven…
Henrike Gombert (Student); Floor van Renssen (Begeleider)
D21: Literatuurstudie : onderzoek naar 21e eeuwse vaardigheden en cultuureducatie in het Nederlandse basisonderwijs
Bas van der Bruggen (Docent); Olga Potters (Docent); Marlies ter Beek-Geertse (Docent); Jeroen Lutters (Lector); Hans Petersen (Docent); Bruno Oldeboom (Docent)
De creatieve professional : onderzoek naar creativiteit bij de opleiding SPH
Han Dekker (Docent); Mieke Steenhuis (Docent); Bruno Oldeboom (Docent); Jeroen Lutters (Lector)
Creërend ontwerpen : een onderzoek naar het ontwerpproces van het Teachers College
Jeroen Lutters (Lector); Marlies ter Beek
De invloed van (school) sport op schoolbinding en schoolprestaties
Arnold Bronkhorst; Ivo van Hilvoorde (Lector); Niek Pot