Casemanagers en levensvragen bij dementie
Carolien van Leussen (Begeleider); Franka Bakker (Begeleider); Jan Jukema (Begeleider); Johanneke van der Bijl (Student)
Het signaleren van dysfagie op de psychogeriatrie afdeling met een concreet stappenplan voor zorgverleners en vrijwilligers.
Geeske Reijenga (Student); A.M. Rullmann (Begeleider)
Gebruik- en waarderingsonderzoek Sutu Court in Diezerpoort, Zwolle
Ingrid Bakker (Lid Lectoraat); Nicky van den Bosch; Léon Pereboom (Student); Joop ten Dam (Lector); Cheyenne Ligtenberg (Student); Astrid Kroes (Student)
Sturing jeugdzorg Overijssel : vermijdbaarheid van niet succesvolle cliënttrajecten : eindrapportage
Jack de Swart (Lector); Marianne Welmers - van de Poll (Docent); Jos Baecke (Lector)
Towards an Interactive Web Tool That Supports Shared Decision Making in Dementia : Identifying User Requirements
Marijke Span (Lid Lectoraat); Marike Hettinga (Lector); Carolien Smits (Lector); Leontine Groen-van de Ven (Lid Lectoraat); Jan Jukema (Lid Lectoraat); Anita Cremers; Myrra Vernooij-Dassen; Jan Eefsting
Cycle & Walk wishes analysis : a practical assessment method using child participation in improving child’s active mobility by changing walking and cycling infrastructure in ‘Healthy City Zwolle.
Roger Linger (Lid Lectoraat); Joop ten Dam (Lector); Ingrid Bakker (Lid Lectoraat)
Developing a supportive tool to facilitate shared decision making in dementia : involvement of end users in the design phase
Leontine van de Groen-Ven; Jan Eefsting; Carolien Smits (Lector); Marike Hettinga (Lector); Marijke Span (Lid Lectoraat); Jan Jukema (Lid Lectoraat); Myrra Vernooij-Dassen
Meetinstrumenten met handleiding
Léon Pereboom (Student); Cheyenne Ligtenberg; Ingrid Bakker (Lid Lectoraat); Nicky van den Bosch (Student); Astrid Kroes (Student); Joop ten Dam (Lector)
...Een zoektocht naar de praktijk...
A. Nijsen (Begeleider); E. Boer (Begeleider); Marenka Willems (Student)
De hardnekkige mythe dat straffen helpt bij opvoeding in de gesloten jeugdzorg
Peer van der Helm; Marjorie Beld (Lid Lectoraat); Geert-Jan Stams