TEACCH, UK und die Anthroposophie
Alina Kahl; Jan Offereins
MaKey- MaKey
Karel Eggen; Crista Casu; Chantalle Caenen
(On)Gewenst gedrag
Stefanie Meeuwesse; Hilly Boers; Jan van Klinken
Supporting Transitions in International Education
Susanne Alberts; Harry Vissinga; Anya van Zijll
Kindportfolio’s op school X
Vera Linn Harthoorn; Francien Garssen
Autisme Spectrum Stoornissen
Joanneke Kuipers (Docent); Geeske Bouma (Student)
Leerlingeninitiatieven leiden tot kennisgroei
Peter Vosmeer; Judith Alting
Kind als expert van eigen onderwijsbehoeften
Hanneke Skelly; Stef Sprong
’Welke handvaten heeft de groepsleerkracht nodig voor het begeleiden van het jonge hoogbegaafde kind en op welke manier kan de groepsleerkracht het kind blijven stimuleren?’
Jeroen Robert Fuijkschot; Joanneke Kuipers
Participatiestructuren in de klas en de samenleving van de toelomst
Albert P. Walsweer; Frans C. Hiddink; Jan Berenst