Een kwalitatief onderzoek waarin wordt onderzocht wat de inhoud en vormgeving van een telerevalidatie platform zou moeten zijn bij patiënten met een VKB reconstructie, volgens patiënten en zorgverleners.
Rowin Quadflieg (Student); Tom Wellens (Student)
De validiteit van de Ganganalyselijst Nijmegen
C. Hermans (Student); R. Borghans (Student); M. Evers (Student)
Gebruik van gefocusseerde extracorporele shockwavetherapie bij het carpale tunnel syndroom
R. Fischer (Student); L. Ohrem (Student); K. Stommel (Student)
Concurrent validiteit van de TUG en het Biodex Balance System bepalen aan de hand van de POMA
Kay Wanten (Student); Tom Beckers (Student); Thijs Dooper (Student)
Analogy of learning in Parkinson's; as easy as a walk on the beach
Melanie Kleynen (Lid Lectoraat); Michael Nunns; Susy Braun (Lid Lectoraat); Victoria Goodwin; Li-Juan Jie (Lid Lectoraat); Mark Wilson
Belasten op geleide van klachten, dé nieuwe vorm van fractuurrevalidatie
S. Caelers (Student); L. Peeters (Student)
Verandering in kracht van kniemusculatuur door krachttraining bij patiënten met totale knieprothese
Rick van Marm (Student); Miriam Wawer (Student); Branco Nijst (Student); Koen Steeghs (Student)
Duitstalig E-learning programma van het protocol ‘Mirror therapy - practical protocol for stroke rehabilitation’
Kim Eisenmenger (Student); Shirley Dietzenbacher (Student)
Onderzoek van pijn bij dwarslaesiepatiënten
A. Möckel (Student); J. Smeets (Student); M. Wijnen (Student)
DE PSYCHOSOCIALE INVLOEDEN OP BEWEEGINTENTIE EN FYSIEKE ACTIVITEIT BIJ COPD
I. van Bussel (Student); M. Meekels (Student)