Loophulpmiddelen inzetten in de eerste lijn: Ervaringen van de ergo- en fysiotherapeuten
Melanie Lemmen (Student); Laura Pricken (Student); Mara Schrijnewerkers (Student)
‘Niet-revalideerbaar’ zijn binnen de GRZ. Welke factoren beïnvloeden de term ‘niet-revalideerbaar’ zijn binnen de GRZ-Zuyderland?: Een kwalitatief onderzoek
Amber Dumont (Student); Robin Keuchen (Student); Guido van der Sleen (Student)
Bevorderende en belemmerende factoren bij het terugdringen van dwang in de langdurige, klinische GGZ
Stroek Manon (Student)
Lichtbril therapie bij de behandeling van depressie
Smitsmans Joyce (Student)
Robotik-assistierte Interventionen bei Schlaganfallklient*innen
Cecile Akdogan (Student); Clara Helene Bardua (Student); Inga Jahnel (Student); Tanja Klein (Begeleider)
Die Verständlichkeit des ET – Pro Manuals
Achim Hallmanns (Student); Fritz Winklmeier (Student); Bettina Weber (Begeleider)
Die Bedeutung von Freizeit auf die Occupational Identity
Lea Ashurst (Student); Inga Nadine Duqué (Student); Saskia Osterburg (Begeleider); Bettina Weber (Begeleider); Christina Müllenmeister (Begeleider)
MEGATRENDS & ERGOTHERAPIE?!
Lea Rebecca Berger (Student); Kristin Isrif (Student); Fabienne Maag (Student); Bettina Weber (Begeleider)
Diversity matters
Elisa Dartsch (Student); Pia Wissing (Student); Tanja Klein (Begeleider)
Das sind die wahren Behinderungen…
Franziska Eisenreich (Student); Nicole Gombert (Student); Lotta Haubner (Student); Alexandra Mannes (Student); Ulla Pot (Begeleider)