De invloed van de creatieve actie methodologie op de onderzoekende houding van tweedejaars bachelorstudenten
Hoens, H. (Student); Spelt, E.
Een evaluatieonderzoek naar de invloed van formatief assessment op de motivatie van vmbo-leerlingen
Hollemans, C.G. (Student); Heijst, H. van
Onderzoek naar de invloed van flipped classroom op de motivatie van mbo-studenten
Vries-Hallink, M. de (Student); Seuneke, P.
Het bevorderen van zelfsturend leren bij studenten van de Master Social Work
Brinkman, D. (Student); Ende, J. van den
Het koesteren van experimenteren
Meijerink, E. (Student); Benthum, N. van
Onderzoek naar het verbeteren van de gepercipieerde transfer van de Lean Six Sigma programma's van Maruna
Rook, J. (Student); Seuneke, P.
Wat de werkplekbegeleider van de Culinary & Hospitality Academy wil leren
Antwerpen, D. van (Student); Berg, N. van den
De kwaliteit van feedback tijdens de afname van een performance assessment
Aaldering, N. (Student); Berg, N. van den
Stimuleren van actieve nieuwsgierigheid en kritisch zijn bij studenten in de tweede jaar SBRM Stenden Hogeschool
Becks, G. (Student); Oeffelt, T. van
Learning apart together
Uenk-Barten, C. (Student); Seuneke, P.