Professionele identiteit gedurende het proces van functiebevordering van pre-manager naar manger
Hees, A. van (Student); Spreeuwenberg, L.
Professionele identiteit van eerstejaars studenten van de academische lerarenopleiding
Jansen, M. (Student); Heijst, H. van
Veranderen van perspectieven op docentschap
Pijper, R. de (Student); Oeffelt, T. van
Peer tutoring in de context van projectonderwijs in de groene sector
Hekman-Kamerling, H. (Student); Spreeuwenberg, L.
Spelender(media)wijs; het spelen van een bordspel om de mediawijsheid van leraren in het basisonderwijs te vergroten
Winters, K. (Student); Spreeuwenberg, L.
Metacognitieve strategieën als voorspeller voor betere toetsresultaten
Heul, W. van der (Student); Spreeuwenberg, L.
Bruikbaarheid van een ontwikkelarrangement
Faber, B. (Student); Oeffelt, T. van
Het bevorderen van nieuwsgierigheid bij leerlingen in het eerste leerjaar van het Groene Lyceum
Sijtsma, M. (Student); Beek, J. van
Studenten met docenten in een lerende gemeenschap
Heuvel, L. van den (Student); Ende, J. van den
De bijdrage van het interviewen van professionals aan de cognitieve leeropbrengsten van studenten
Verwiel, S. (Student); Oeffelt, T. van