Boundary crossing als sleutel voor onderwijsvernieuwing
Palfenier, C. (Student); Beek, J. van
Evaluatie van een lerend netwerk van masteropgeleide docenten in het MBO
Zijp, M. (Student); Beek, J. van
Bevorderen van kritisch denken in het Primair Onderwijs
Krol, W. (Student); Heijst, H. van
Team-based learning in de opleiding medewerker operatieve zorg als voorbereiding op teamworkvaardigheden in de operatiekamer
Eppinga, A. (Student); Seuneke, P.
Afstuderen als bestuurskundige door te handelen
Hoekstra-Wittebol, F. (Student); Beek, J. van
Deelname van docenten aan de professionaliseringsmethodiek Lesson Study
Mannens, S. (Student); Beek, J. van
Het bevorderen van nieuwsgierigheid van leerlingen in het basisonderwijs
Lemans, B. (Student); Sonneveld, A.
Bruikbaarheid van een app ter bevordering van kennisdeling binnen een veiligheidsregio
Gerritsen, H. (Student); Spreeuwenberg, L.
Eigen leervragen beantwoorden met peer scaffolding
Wintermans, I. (Student); Beek, J. van
Boundary crossing
Olthof, K. (Student); Oeffelt, T. van