Integrale opdracht en het inzetten van boundary crossing leermechanismen
Kuiper-Koel, K. (Student); Benthum, N. van
Voortplanting en verloskunde in een lesvorm met focus op de transfer naar de beroepspraktijk
Veenings, L. (Student); Beek, J. van
Stimuleren van creatief vermogen bij vmbo-leerlingen in projectonderwijs
Groningen, N. van (Student); Spreeuwenberg, L.
Het professioneel zelfverstaan van docenten vanuit hun rol als (studie)loopbaanbegeleider
Veendijk, S. (Student)
Casestudie naar het resultaat van samenwerkend leren op de motivatie en het leerproces van vmbo-leerlingen
Hoksbergen, V.J.B. (Student); Heijst, H. van
Bruikbaarheid van een collectieve professionele identiteitsinterventie voor ontwikkeling naar wederzijdse afhankelijkheid in een multidisciplinair zorgteam
Varenkamp, P. (Student); Ende, J. van den
Responsief leiderschap voor teamleiders
Oeffelt, T. van (Docent); Wortelboer, F.
De invloed van het opzetten van een docentleergemeenschap
Hell, K. (Student); Ende, J. van den; Sonneveld, A.
De betekenisgeving door oudere vrijwilligers aan hun co-creatie bij de bachelor Toegepaste Gerontologie
Sliepenbeek, M. (Student); Spelt, E.
Samen sta je sterker in een afstudeerkring
Dijk, W. van (Student); Spelt, E.