De geschiedenis van de toekomst: Een onderzoek naar het gebruik van scenario-opdrachten binnen het geschiedenisonderwijs
Veldhuizen, G.B. (Student); van der Molen, E.A. (Student); Beijerman, S.
Wat is er moeilijk aan functies?
Schoep, H. (Student); Smaalen van, D.; Reumerman, R.; Palha, S.
Belief in a Just World en historisch contingentiebesef: Een onderzoek naar de samenhang tussen een psychologisch kenmerk en een onderdeel van het historsch redeneren
Rossum van, R. (Student); Wilschut, A.
Wiskunde in een context? Dat is geen wiskunde!
Kroon, N. (Student); Abrantes Garcez Palha, S.
Nominalisatie in geschiedenisteksten
Knoops, L. (Student); Sermondt van, P. (Student); Oattes, H.
Schrijven in het Frans leuker door inzet van schrijfstrategieën?
Bartels-Magdalena, L. (Student); Pijls, M.
Voorkennis en tekstthema: In hoeverre scoort een leerling hoger op tekstbegrip als het thema van de tekst aansluit op de voorkennis van de leerling die tot uiting komt in het keuzeprofiel?
Goddeeris, K. (Student); Heym, M.
OPBRENGSTGERICHT WERKEN met HAVO 4 leerlingen bij leesvaardigheid Frans
Geertsma, M. (Student); Pijls, M.
Schrift of scherm: meetkunde in de brugklas
Rodrigues Pereira, J. (Student); Canho del, B. (Student); Reumerman, R.; Abrantes Garcez Palha, S.
WAAROM LEZEN ZE NIET GEWOON?! Een onderzoek naar de invloed van Taalgericht geschiedenisonderwijs op taalontwikkeling en historische kennis van 4-havo leerlingen.
Temme, J.G. (Student); Beijerman, S.; Wilschut, A.