Helen Parkhurst
Berends, R.F. (Rene) (Researcher)
Bouwstenen voor SLB 2.0
Woudt-Mittendorff, K.M. (Kariene) (Associatelector)
Formatief evalueren biedt leerlingen zicht op eigen leerproces
Brouwer, J (Jaap) de (Researcher)
Versterken innovatievermogen vergt focus op doorzetten.
van Zalen, M. (Martin)
Interdisciplinary project-led education
Visscher-Voerman, I (Irene) (Lector); Harmelen, E (Erwin) van (Researcher); Holterman, S (Sharon) (Researcher)
Helen Parkhurst en haar oproep om kinderen een stem te geven in hun eigen ontwikkeling
Berends, R.F. (Rene) (Researcher)
Bèta Burgerschap
Klaver, L.T. (Lida) (Researcher)
Succesfactoren voor een verbeteraanpak gericht op reflectie – een pilotstudie bij drie technische opleidingen van Saxion
Woudt-Mittendorff, KM (Kariene) (Associatelector); Pullen, A.G. (Annedien) (Researcher)
Leren van spel
Zijlstra, I (Ingrid) (Researcher); Tuijl, C. (Cathy) van (Lector)
Op zoek naar de goede daltonschool.
Otten-Binnerts, V.M. (Vera) (Lectoratemember); Sins, P.H.M. (Patrick) (Lector)