Nederland & Bonaire / Curaçao
Bergsma, R. (Rachelle) (Student)
Maatschappelijke verantwoorde omstandigheden bij Bilderberg
Zoetelief, S. (Sabine) (Student)
Communicatie van de bedrijfscultuur tijdens de werving en selectie
Steunenberg, A. (Anneloes) (Student)
KansReijk WaterReijk
Spoelder, S. (Stefanie) (Student)
Generaties in de horeca en hun psychologisch contact
Romijn, M. (Maggie) (Student); Wissink, F. (Fleur) (Student)
In hoeverre is de prijs van een vakantiehuis van NOVASOL van invloed op de merkbeleving van de klant?
Kinket, S. (Stephanie) (Student)
Nieuwe media maken productaanbod IJsseldelta zichtbaar voor bezoekers
Knippers, E. (Evelien) (Student)
Patiënttevredenheid op de afdeling radiologie bij het UMC St. Radboud
Bolster, M. (Marjolein) (Student); Bongers, M. (Maaike) (Student)
Interculturele concepten en praktijken in de Hospitality Business
Arslaner, S. (Semiha) (Student)
Een maaltijd met een goed gevoel
Brinke, L. (Lotte) (Researcher); Pijls, R. (Ruth) (Researcher)