Design principles for interventions aimed...
Jaarsma, ADC (Debbie) (Extern); Mannetje, JEMM (Jolise) 't (Onderzoeker); Heijne-Penninga, M. (Marjolein) (Extern); Visscher - Voerman, (Irene) (Lector)
Development of Selective Attention and Vocabulary in a Socio-Economically Diverse Sample of Preschoolers
Veer, I.M. (Ilona) (Extern); Luyten, H. (Hans) (Extern); Borghuis, J (Jeroen) (Extern); Tuijl, C (Cathy) van (Lector)
Dalton en burgerschapsonderwijs
Otten - Binnerts, (Vera) (Onderzoeker); Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker); Klaver, (Lida) (Onderzoeker); Berends, (René) (Extern); Zee, (Symen) van der (Lector)
Burgerschap in het montessorionderwijs
Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker); Klaver, (Lida) (Onderzoeker)
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: A comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
Sins, P.H.M. (Patrick) (Extern); Zee, (Symen) (Lector); Morssink - Santing, (Vivian) (Onderzoeker); Klaver, (Lida) (Onderzoeker); Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker)
Validation of the Teacher Questionnaire of Montessori Practice for Early Childhood in the Dutch Context
Morssink-Santing, (Vivian) (Onderzoeker); Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker); Zee, (Symen) van der (Lector)
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties
Vanlommel, (Kristin) (Lector); Coppoolse, (Remco) (Associate Lector); Cents, (Miriam) (Onderzoeker); Visscher-Voerman, (Irene ) (Lector)
TALENTS Ontwerpprincipes voor het ontwerpen van onderwijs met authentieke leeromgevingen
Visscher - Voerman, I. (Irene) (Lector); Kuyper, G.J. (Jeroen) ((Staf)Medewerker); Verdegaal, A.L. (Sóphie) (Onderzoeker); Mittendorff, K.M. (Kariene) (Lector); Hertog, J.H. (Janina) den (Onderzoeker); Huizinga, T. (Tjark) (Associate Lector); Liebrechts - de Beer, N. (Natalie) (Onderzoeker)
A Practice Based Tool for Observing Montessori Implementation in Elementary Classrooms
Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker)
Assignments
Berends, (René); Zee, (Symen) (Lector); Otten - Binnerts, (Vera) (Onderzoeker)