Geen wonder dat we oud worden vreselijk vinden
Michael Echteld (Lector); Joost van Iersel (Lid Lectoraat)
Identifying characteristics associated with higher education teachers’ Cognitive Reflection Test performance and their attitudes towards teaching critical thinking
Eva M. Janssen; Wietse Meulendijks; Tim Mainhard; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; L.M. van Peppen; T. van Gog
Circles of Support and Accountability Een sociaal netwerk voor zedendelinquenten
Mechtild Höing (Onderzoeker); Audrey Alards (Lid Lectoraat)
Kritisch leren denken in het juridisch onderwijs
Anita Heijltjes; J. Lousberg; P.P.J.L. Verkoeijen
Kritische reflectie lectoraat Brein en Leren
P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes
Effects of different sequences of examples and problems on motivation and learning.
Milou van Harsel; Vincent Hoogerheide; P.P.J.L. Verkoeijen; T. van Gog
Checklist breinvriendelijke presentatie
P.P.J.L. Verkoeijen
Training higher education teachers' critical thinking and attitudes towards teaching it
Eva M. Janssen; Tim Mainhard; Renate Buisman; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; L.M. van Peppen; T. van Gog
Zingeving van ouderen in de participatiesamenleving, ook als het leven schuurt
Joost van Iersel (Lid Lectoraat); Michael Echteld (Lector)
De methodologie van SIM
Cindy de Bot (Onderzoeker); John Dierx (Lector)