Exploring the Experiences of Dutch Parents Caring for Children with Profound Intellectual and Multiple Disabilities
L. (Liesbeth) Geuze (Docent)
Designing a face mask with a high level of filtration
S.K. (Satish) Beella (Docent); Bas van den Berg (Onderzoeker); Mark Leemhuis (Docent); M. (Mari) Genova (Student)
Erasmus staff exchanges
P.G. (Paul) Nixon (Lid Lectoraat)
Teaching protest and pressure as participation
P.G. (Paul) Nixon (Lid Lectoraat); Robin Metiary
Towards the new exclusive in internationalisation
J.M.H.J. (Jos) Beelen (Lector); N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Back educators to boost internationalisation for all
Marloes Ambagts-van Rooijen (Lid Lectoraat); Adinda van Gaalen (Stafmedewerker); Simone Hackett (Lid Lectoraat); Suzan Kommers (Onderzoeker)
Waarom kunnen ze niet gewoon slachtoffer zijn?
Ruben Boers (Lid Lectoraat)
Intercultural, interdisciplinary design thinking in action
Marloes Ambagts-van Rooijen (Lid Lectoraat); R. Scheltinga (Docent)
Onderbouwd & volledig rapporteren binnen de organisatie Centrum Groei!
Malika Kazzazi (Student); E.H. Tjeenk Willink (Begeleider)
Centrum GroeiLeren van Mobiliteits-Experimenten tot de Vierde Macht:
P.R. (Rufus) Fraanje (Docent); J. Bolte (Lector)