Transdiagnostisch perspectief. Een dynamisch concept nader verklaard
Annemarie Abbing; Jooske van Busschbach (Lector); R. Samaritter; Suzanne Haeyen (Lector); Susan van Hooren (Lector)
Onderzoekend ontwerpen – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; Wouter Rijke; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
Overheidsbrede visie generatieve AI
Manon van Zanten; Pieter van Rooij
HAN ABC - Lean traject
Arian Hofland (Begeleider); Nathalie Rademaker (Begeleider)
Artifcial Intelligence in Education: Implicationsfor Policymakers, Researchers, and Practitioners
Pierre Gorissen; Dirk Ifenthaler; Rwitajit Majumdar; Miriam Judge; Shitanshu Mishra; Juliana Raffaghelli; Atsushi Shimada
A case vignette study to refine the target group of an intermediate care model: the Acute Geriatric Community Hospital
Eline D. Kroeze (Onderzoeker); Aafke J. de Groot (Onderzoeker); Susanne M. Smorenburg (Onderzoeker); Janet L. Mac Neil Vroomen (Onderzoeker); Anneke van Vught (Associate Lector); Bianca Buurman
Schema-Focused Working Methods for Arts and Body-Based Therapies
Suzanne Haeyen (Lector)