Defining quality of experience in e-learning: a literature review
Athanasia Kylafi; Nikos Misirlis; Yiannis Nikolaidis
Stapsgewijs zorgtechnologie inzetten bij mensen met ernstige meervoudige beperkingen
Jesse Pepping (Onderzoeker)
Twee scenario’s voor de toekomst van de wijkverpleging in Nederland
Minke Nieuwboer (Lector); Marian Adriaansen (Onderzoeker); Benjamin Wendt (Lid Lectoraat)
Kant-en-klare ideeën voor onderzoek in de klas
Roel Grol; Marion van de Wijdeven
Handreiking verbeteren doorstroom mbo-hbo Ervaringen van doorstroomactiviteiten in de Gelderse beroepskolom.
Bart de Leest; Marloes de Lange; Martijn Peters
Van 'Please, shut up'naar 'Smart up, please'
Maarten van Gils (Lector); Steffi Menten (Phd)
Developing Questioning Literacy with the Question Compass.
Harry Stokhof; Jeroen van der Linden
Participatory design research to support self-regulated teaching.
Harry Stokhof; Jeroen van der Linden
Evaluating quality of assessment in higher education with the online assessment web scan
Eline den Tuinder; Marion van de Wijdeven; Marjoleine Dobbelaer
Noradrenergic effects on memory accuracy over time
Teodora Zheleva (Student)