Het gezin in de schijnwerpers! : hoe dramatherapie verbinding in gezinnen tot stand brengt
Merel Bens (Student)
Wel of geen niveaugroepen?
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Dramatherapie voor volwassenen
Carlijn Gouwentak (Student); Fleur Jacobs (Student); Lennard Fransen (Student); Sanne Essers (Student)
Learning apart or together?
Thomas Lans (Lector); Coen van Wagenberg (Onderzoeker); Harm Biemans (Associate Lector); Robert Hoste (Docent); Jung Yoonyong
Nemen van beslissingen bij programmatisch toetsen
Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Lector)
Naar meer eigentijds beoordelen en beslissen.
Tamara van Schilt-Mol (Lector)
Inzichten in het opstellen van het criterium bij het PRPP-Assessment (alleen samenvatting)
Veerle Franssen (Student); Lisa Hettinga (Student); Lizzy van Laarhoven (Student); Pleun Masselink (Student); Demi Waijers (Student)
Het effect van nocebo- en Placebo taalgebruik van fysiotherapeuten op angstniveau en ziektepercepties bij laagopgeleiden
Michelle Bijron (Student); Vincent de Sousa Dias Pessanha (Student); Amber Cnossen (Student)
Behandelen van kinderen met NAH+
Elja Brunekreeft-Verkerk (Student); Merel van Drunen (Student); Marith Luisman (Student); Thijs Nuij (Student)
In contact komen met je echte zelf!
Loek Derks (Student)