Seven phases of transition into blended synchronous learning
Zac Woolfitt (Onderzoeker); Pieter Swager (Onderzoeker)
Personas maken Wooncoach
Petra Biemans (Lector); William Hazenbroek (Lid Lectoraat)
Meer effect bereiken met je onderwijs?
Jos Fransen
Rapportage 3. Programmaontwerp WHEELS-leefstijlapp
Jasmijn Holla (Onderzoeker); WHEELS studiegroep
Toekomstbestendige LOB
Jeany van Beelen-Slijper (Lid Lectoraat); E. (Ellen) Sjoer (Lector); Petra Biemans (Lector); Rachelle van Harn (Onderzoeker)
Hoge verwachtingen vragen om passende begeleiding
Femke Kaulingfreks (Lector)
Injury incidence and risk factors: a cohort study of 706 8-km or 16-km recreational runners
Joan Dallinga; Rogier van Rijn; Janine Stubbe; Marije Baart de la Faille-Deutekom
IMPACT post-ambule: Begin van een andere toekomst
PJ Beers (Lector); Patrick Huntjens (Lector); Frank de Jong (Lector); Corne Kocks (Lector); Esther de Jong (Lector); Pieter Seuneke (Lid Lectoraat)
Rotterdamse ouders hechten aan een gemixte schoolpopulatie
Guido Walraven; Bruno Emans; Judith Logger; M.E.A. Lusse; T. Tudjman
Cross overs in technology-related jobs
E. (Ellen) Sjoer (Lector); Jeany van Beelen-Slijper (Lid Lectoraat); Petra Biemans (Lector); F Jacobs