Personages in een verhaallijn begrijpen
Rianne Altena (Student); Veronique Damoiseaux (Begeleider)
Samen maken we meer stappen!
Iris Hogeboom (Student); Daphne Duijvesteijn (Begeleider)
Computational thinking
Lisanne Feeburg (Student); Wilbert Broekhuizen (Begeleider); Bas Kollöffel (Begeleider)
Onderweg naar 'Samen 1'
Mirjam Bertels (Student); Myrthe Kelder (Begeleider); Iris Windmuller (Begeleider)
Engels voor kleuters? Of course!
Anthonia Veldstra (Student); Hanneke Messelink - van Hoegee (Begeleider)
Kinderen die vragen...
Dmitri Hogenkamp (Student); Daphne Duijvesteijn (Begeleider)
Waarom denk jij dat?
Francis Faken (Student); Petra Hendrikse (Begeleider)
Stimuleren van denkvaardigheden met betrekking tot het rapportfolio in de onderbouw
Joyce Groen (Student); Gert Jan Meijer (Begeleider)
Pre-service teachers as engaged readers of children's literature: Is it fiction?
Marin Groothengel (Student); Wenckje Jongstra (Begeleider)