Begrijpend luisteren in de onderbouw
Hugo van den Ende (Begeleider); Melanie van Heerde (Student)
Zelfsturing : We laten de kinderen niet los, we houden ze anders vast
Linda Spin (Student); Marieke Pillen (Begeleider)
Vierslagleren als middel tot persoonlijke ontwikkeling en schoolontwikkeling in het basisonderwijs
Freyja van Lint; Anne Looijenga; Wenckje Jongstra (Lid Lectoraat); Ietje Pauw (Lector)
Rekenen op begripsvorming van strategieën bij van keersommen
Iris Ann van der Ploeg (Student); Anneke Wösten (Begeleider)
Kwaliteitskaart ter begeleiding van het voeren van kindgesprekken om de autonomie van leerlingen te verhogen
M. Gemmink (Begeleider); Ingeborg Kuiper (Student); Ietje Pauw (Begeleider)
Vierslagleren de kracht van onderwijsinnovatie in de regio
Ietje Pauw; Wenckje Jongstra; Nanette Herfst
Wie ben jij als leraar?
Ietje Pauw; Jeannette Geldens
Effectief leesonderwijs gericht op het begrijpend luisteren in groep 3 en begrijpend lezen in groep 4
Ivette van Schooten (Student); Wenckje Jongstra (Begeleider)
Betekenisvol leren binnen wereldoriëntatie
Marlous Esselink (Student)
Leesmotivatie
Fiona Zandstra (Student); Dirkje Visser (Begeleider)