Reflection on action by activation workers as professional learning strategy
S.A. van Buren-Bense; P.H.J. van der Aa
Transdisciplinair samenwerken, leren en innoveren: factsheet werkproces minor+ App je Happy
M.M. Schouten; J.W. Mulder; L. Schenk
Peer production as mindful and responsible innovation: the case of Fabricademy
L. Thomas; A. Pistofidou; P. Troxler; C. Kohtala
Monitor creatieve industrie 2023: Nederland, top-15 steden creatieve industrie en ict, bedrijven, beroepen en zzp’ers
P.W.M. Rutten; W. Manshanden; F. Visser
De weg naar een autonomer bestaan voor ouderen met dementie in verpleeghuis De Es
Fleur van den Heuvel
De leerloopbaan van nieuwkomers in het primair- en voortgezet onderwijs
R. Petit; E.J. van Schooten; A. Hermans; D. Elshof; F. Scheltinga
Biomarkers associated with cognitive impairment in post-traumatic stress disorder: a systematic review of current evidence
J. Guo; V. Orgeta; I. Olivé; E. Hoff; J. Huntley; M. Olff; S. Sobczak
De kunst van communicatie
Emma van der Wel
Buiten de krijtlijnen: Arjen Nanninga en Dominique Sluijsmans over toetsing (podcast)
A. Nanninga; D.M.A. Sluijsmans
Eindrapportage monitor Helden van het Oude Noorden / Goud van Noord
L.F. le Sage; M.E.A. Lusse