Predicting late dropout from nursing education or early dropout from the profession
J.H.A.M. Kox; J.S. van der Zwan; J.H. Groenewoud; J. Runhaar; S.M.A. Bierma-Zeinstra; E.J.M. Bakker; H.S. Miedema; A.J. van der Beek; C.R.L. Boot; P.D.D.M. Roelofs
Blijf eigenwijs: interview met Sander Hilberink
S.R. Hilberink
Purpose communicatie: consistent en met commitment
K. Mazerant-Dubois; K.S. Klaassen; S.B.T. Smit; L.M. Willemsen; C. Noordegraaf; C. Burgers
Samen aan tafel over lokale vraagstukken in de maakplaats
M. Hermans; M. Mostert-van der Sar
Toekomst van Augmented Reality
Daan Huizing
Self-management support by health care providers in prenatal Shared Medical Appointments (CenteringPregnancy©) and prenatal individual appointments
A.H.C. Tsiamparlis-Wildeboer; E.I. Feijen-De Jong; M.T. van Lohuizen; E. Slagt-Tichelman; A. de Jonge; F. Scheele
Professionele ontwikkeling: onderwijs in een krachtige leeromgeving met ontwikkeling van professionele identiteit - flyer
C.E. Weerheijm