Online Data Literacy event: hoe kunnen we datageletterdheid in het hoger onderwijs definiëren, meten en bevorderen?
Alfons Looman; M. de Kloet; S. Yang; L.R. Klienbannink
Towards data literacy in higher education
Alfons Looman; M. de Kloet; S. Yang; L.R. Klienbannink
Towards data literacy in higher education: summary - findings and recommendations
Alfons Looman; M. de Kloet; S. Yang; L.R. Klienbannink
Taal stimuleren? Blij(f) praten!
M.S. van der Pluijm; M. Stuit
Soft controls: wat werkt in welke situatie? Onderzoek naar de verhouding tussen soft en hard controls in het mkb
M.P. Lycklama a Nijeholt; D.N.D. Meurs
Kansengelijkheid in het onderwijs is niet echt mijn ding
E.J. van Schooten
Embedding personal data minimization technologies in organizations: needs, vision and artifacts
M.S. Bargh; R.F. Meijer; S. van den Braak; A. Latenko; M. Vink; R. Choenni
Children's mathematical development and learning needs in perspective of teachers' use of dynamic math interviews
J.M.M. Kaskens
Dat is crimineel!
A.F. de Wild; J. Maan