Zorgt communicatie over maatschappelijke ambities ervoor dat consumenten overstappen naar je merk?
K. Mazerant-Dubois
Reliability of Dutch obstetric telephone triage
B. Engeltjes; A.N. Rosman; L.C.M. Bertens; E. Wouters; D. Cronie; F. Scheele
Sustainable consumer behavior in purchasing, using and disposing of clothes
M.P.N.C. Soyer; K. Dittrich
Tinkering as collective practice: a qualitative study on handling ethical tensions in supporting people with intellectual or psychiatric disabilities
M. Heerings; H. van de Bovenkamp; M. Cardol; R. Bal
Handreiking voorkomen faillissementen: signaleer snel symptomen & voorkom verder verval (3SV)
A.F. de Wild; I. Wakkee
Verzameling van goed beoordeelde student-papers over circulaire concepten in de praktijk
K.J.F. Heijnen; M.J. Heeroma-ten Katen
Smart industry: werk aan de winkel voor de controller
J.E. Pons; H.A. van Klink
Stimulerende omgevingsfactoren voor zelfstandig oefenen tijdens de CVA-revalidatie
Marlieke van der Velde