Keuken observatie-instrumenten bij multimorbiditeit op de screening en observatie afdeling
Margot Zuiddam
School functioning of children with perinatal HIV-infection in high-income countries: a systematic review
S.E.M. van Opstal; M.N. Wagener; H.S. Miedema; E.M.W.J. Utens; F.K. Aarsen; L.C. van der Knaap; E.C.M. van Gorp; A.M.C. van Rossum; P.D.D.M. Roelofs
Sheep with five feet: struggling to teach, make, help, observe, and learn simultaneously in maker education
P. Troxler; M. Hennekes; T. Kootstra; R. Bregje
Oorzaken bestuurscrisis gaan dieper dan we beseffen
A. Verbrugge; J.J. van Baardewijk; W. Slingerland
Input van ouders komt perinatale audit ten goede: eerste ervaringen met ouderinbreng nemen koudwatervrees weg en tonen voordelen
A.N. Rosman; W. Bremmer-Bolhuis; J. van Dillen
Robomorphism: examining the effects of telepresence robots on between-student cooperation
A. Schouten; K. Mazerant-Dubois; T.C. Portegies; I. Withuis; L.M. Willemsen
Intrapartum synthetic oxytocin, behavioral and emotional problems in children, and the role of postnatal depressive symptoms, postnatal anxiety and mother-to-infant bonding: A Dutch prospective cohort study
E. Slagt-Tichelman; W. Warmink-Perdijk; J. Henrichs; L. Peters; F.G. Schellevis; M.Y. Berger; H. Burger
The impact of textual elements on the comprehensibility of drug label instructions (DLIs): a systematic review
E. Maghroudi; C.M.J. van Hooijdonk; H. van de Bruinhorst; L. van Dijk; J. Rademakers; S.D. Borgsteede
The right job pays: effects of work on the study progress of pre-service teachers
I. Dekker; C.F. Chong; M. Schippers; E.J. van Schooten
Advies denktank New Deal Cultuur Rotterdam
M. Hamer; P.W.M. Rutten; O. van de Wal; T. Haaxma; B. Donker; N. Slagtand