Host response in tuberculosis and BCG vaccination
V.A.C.M. Koeken
Over morgen: een podcast over betekeniseconomie, digitale economie, circulaire economie en leiderschap binnen het hoger onderwijs
H.A. van Klink
Hoe bind je studenten met blended leren voor studentsucces? Effectieve ontwerp-kenmerken voor blended didactiek in het hoger onderwijs
M. de Bruijn-Smolders; F.R. Prinsen
Machines leasen: van productverkoop naar dienstenverkoop
N.A. Kerstholt
The experiential knowledge of migrant women about vulnerability during pregnancy: a woman-centred mixed-methods study
J.A.C.A. Fontein-Kuipers; E. Mestdagh
Implementation quality of principles of reciprocal teaching in whole-classroom settings: a two-year study with low-achieving adolescents
M. Okkinga; A.J.S. van Gelderen; E.J. van Schooten; R. van Steensel; P.J.C. Sleegers
Patiëntwaarden in de fysiotherapiepraktijk: verbeteren van klinische besluitvorming
C. Bastemeijer; H. van Ewijk; J. Hazelzet; L.P. Voogt
Leren onderzoeken bij de Master Leren en Innoveren
J.S. Rozendaal; I. Dekker