Wat je (niet) leert bij een studie bedrijfskunde
J.J. van Baardewijk
Algoritmes versterken genderongelijkheid
M. Harbers
Hogeschool Rotterdam Business School and the future of dutch business education
D.P. Gijsbertse; W. Kruijthof; H.A. van Klink
Declines in EROI of main fuels and the implications on developing LNG as a marine fuel
M. Vaferi; K. Pazouki; H.A. van Klink
Convergent validity of the central sensitization inventory in chronic whiplash-associated disorders; associations with quantitative sensory testing, pain intensity, fatigue, and psychosocial factors
E.P. Hendriks; L.P. Voogt; D. Lenoir; I. Coppieters; K. Ickmans
Mapping crime descriptions to law articles using deep learning
M. Vink; C.P.M. Netten; M.S. Bargh; S. van den Braak; R. Choenni
Toepassing protocol ERWD: het is vijf voor twaalf
J.M.M. Kaskens
Patient values in physiotherapy practice, a qualitative study
C.M. Bastemeijer; J.P. van Ewijk; J.A. Hazelzet; L.P. Voogt
NEMACC-onderzoek: soft controls voor de adviserende mkb-accountant
S.M.M. de Bruijn; M.P. Lycklama a Nijeholt; D.N.D. Meurs; A. Rijsenbilt; M. de Ruijter-Weiss; E. van der Velden