Realistisch eng? : de opkomst van de A.I.-generated influencer
L.M. Willemsen; M.K. Brom; I. Withuis
Aannames over achtergrond thuiszittersproblematiek niet bevestigd - avs.nl
M.H. van Binsbergen; S. Pronk; E.J. van Schooten; A. Heurter; F. Verbeek
Aannames over achtergrond thuiszittersproblematiek niet bevestigd - defenceforchildren.nl
M.H. van Binsbergen; S. Pronk; E.J. van Schooten; A. Heurter; F. Verbeek
Aanvullend onderwijs in Nederland: een verkennend beeld uit onderzoek en handvatten van en voor de praktijk
M.E.A. Lusse
Centres of Expertise: groeibriljant voor excellente samenwerking in het hbo
C. Reiner; H. Bekke; B.T.J. Hooghiemstra; T. van Mil; H. de Ruiter; L. Rullens
Didactisch en formatief handelen: twee zijden van dezelfde medaille
D.M.A. Sluijsmans
Verschuivend paradigma in corporate governance bij vijandige overnames
J. Nijland; T.L.M. Verdoes; M.P. Lycklama a Nijeholt; N.T. Pham
Lab Fygital: digitale transformatie en omnichannel retail
P.W.M. Rutten; P. Troxler; L.A.M. van der Linden