Exploring Co-Construction of Learning Environments at the Boundary of School and Work Through the Lens of Vocational Practice
Erica Bouw (Lid Lectoraat); Ilya Zitter (Lector); Elly de Bruijn (Lector)
Do We Hold Males and Females to the Same Standard?
Evelyn Klein Haneveld; Dylan Molenaar; Vivienne de Vogel (Lector); Wineke Smid; Jan Kamphuis
Psycho-educatie bij kinderen met een TOS
Manon van Neck (Student); Esther van Niel (Begeleider)
Psychiatrists Harnessing Lived Experiences: a Risky Business?
Simona Karbouniaris (Phd); Jim van Os
A conceptual model to determine the impact of off-site construction on labour productivity
Martin van Dijkhuizen (Onderzoeker); Ruben Vrijhoef (Lector); Hans L.M. Bakker (Onderzoeker)
ReACT
Debora de Visser (Student); Inge Vermeulen (Begeleider); Judi Janssen (Begeleider); Neel de Haan (Begeleider)
Samen leren met collega's in aanwezigheid van een interne academie
Edda Veerman (Docent); Wouter Schenke (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Lid Lectoraat); Marieke van der Pers (Onderzoeker)
Gender Differences in Substance Abuse History and Offending Behavior
Vivienne de Vogel (Lector); Jeantine Stam; Yvonne Bouman; Paul ter Horst; Marike Lancel
Hoe ZINnig is de Handreiking Spontane Taalanalyse?
Emma van Katwijk (Student); Gerda Bruinsma (Begeleider)