Ethische handreiking voor sociale professionals: (Niet alleen) in crisissituaties. De Handreiking
Ed de Jonge (Lid Lectoraat); Nadja Jungmann (Lector); Mariël Kanne (Lid Lectoraat); Anne-Ruth van Leeuwen (Lid Lectoraat)
Cultuur voor iedereen in stad Utrecht
Aart van der Maas (Lid Lectoraat); Anke Hamers (Lid Lectoraat); Fleur Dronkers (Lid Lectoraat); Nienke Aalders (Lid Lectoraat)
Implementation of an interprofessional collaboration in practice program
Linda Smit (Lid Lectoraat); Jeroen Dikken; Nienke Molenaar; Marieke Schuurmans (Associate Lector); Niek de Wit; Nienke Bleijenberg (Lector)
Remote sign language interpreting in times of COVID-19
Maartje de Meulder (Lid Lectoraat); Oliver Pouliot; Karolien Gebruers
Ontwikkeling van de ‘Dramatherapeutische Zelfbeeldmodule’ bij een forensische klinische doelgroep.
Benthe Spijkers (Student)
Identifying goals, roles and tasks of extended scope physiotherapy in Dutch primary care- an exploratory, qualitative multi-step study
Ferdinand Bastiaens (Onderzoeker); Di-Janne Barten (Lid Lectoraat); Cindy Veenhof (Lector)
De straat uit, de school in
Joyce Zijlstra (Docent); Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Chapter 4: Service users as tandem partners in social work education
Kristel Driessens; Vicky Lyssens- Danneboom; Wendy Peeters; Cindy van Geldorp; Pieter Vandenhende; Hilde Bloemen; Caro Bridts; Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Henrike Kowalk
Chapter 13: Community of development: a model for inclusive learning, research and innovation
Jean-Pierre Wilken (Lector); Ellen Witteveen; Carla van Slagmaat; Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Jeroen Knevel (Onderzoeker); Toinette Loeffen; Els Overkamp (Onderzoeker)
‘Denken vanuit drie bronnen van kennis komt het vak ten goede’
Esther den Breejen; Sonja Liefhebber; Sascha van Gijzel (Lid Lectoraat)