Design guidelines for part-time (online) Bachelor programs
Herma Jonker (Associate Lector); Anneke Smits (Lector); Mart Gijsen
Nieuwe Banen Methodiek en WijkLeerbedrijf Zorg
Anneke Goudswaard (Lector); Marieke Veltman (Lid Lectoraat); Goedele Geuskens; Linda Drupsteen-Sint (Lid Lectoraat); Roland Blonk
“It’s Like Juggling, Constantly Trying to Keep All Balls in the Air” : A Qualitative Study of the Support Needs of Working Caregivers Taking Care of Older Adults
Eline E. Vos; Simone de Bruin (Lector); Allard J. van der Beek; Karin I. Proper
Agrarische bedrijfsopvolging : een project voor de hele familie
Jelle Bouma (Docent); Ilse Matser (Lector); Hanneke Meester; Anne-Marie Rops; Erik Veldhuizen (Associate Lector); Kathalijne Visser (Docent); Clemens Willig (Docent)
The Prevention of Arbitrary Displacement : A Grounded Theory Approach
Gijs Marijn van Selm (Student); Agnes Camacho (Begeleider)
Activerende spelvormen tijdens de lessen Duits : afstudeeronderzoek
Quinty van Dijk (Student)
Ontwikkeling evaluatie-instrument beweegroute GO! Aduard : een adviesrapportage
Tamara Bronsvoort (Student); Mandy Strooper (Student); Ingrid Bakker (Begeleider)
Formatieve evaluatietechnieken in de lespraktijk : In welke lesfasen kunnen ze bewust worden ingezet?
Diane Krop (Student); Teresa Dias Pedro Gomes (Begeleider)
Een gids naar gelijke kansen
Natascha Notten (Lector)
Zelfregulatie verhelderen in het onderwijsleerproces
Thijs Haarman (Student)