“How does the use of different teaching strategies for English as an additional language affect the students’ written proficiency in a Y3 class at a German-bilingual primary school?”
Lisa Wonnemann; Marcel Haagsma; Vanessa Armstrong
Notes on Nursing 2.0
C.J.M. (Margreet) van der van der Cingel
Finland heeft betere lezers in het basisonderwijs dan Nederland
Monique Immink; Louwien Eising; Crista Casu
Het is weer tijd om te bepalen waar het allemaal op staat
Herbert Koelman
Branding en vermarkting van het stuwkracht concept in opdracht van Combi Outboards B.V.
Michiel Meilink; Paul de Vreede; Werner Rinia
Het effect van externe factoren!
Anischa Pannalal (Student); Hilda Koops (Begeleider); Dinie Middelbrink (Begeleider)
De herinneringskoffer.
Ineke KleinJan; Martine Bootsma
Depressie in beeld
Nelette van den Berg; Marinus Spreen
How to motivate volunteers
Maren Strieth; Amber Herrewijn
Cultureel bewustzijn in Leeuwarden
Ivo RInia; Joanneke Kuipers