Ervaringen met online onderwijs in coronatijd bij Zuyd Hogeschool
Miriam Goes-Daniëls (Lid Lectoraat); Marcel van der Klink (Lector)
Prevalence of and relationship between adverse childhood experiences and family context risk factors among children with intellectual disabilities and borderline intellectual functioning
Jessica Vervoort-Schel; Gabriëlle Mercera; Inge Wissink; Peer van der Helm; Ramon J.L. Lindauer; Xavier Moonen (Lector)
Dance movement therapy for clients with a personality disorder
Simone Kleinlooh (Lid Lectoraat); Rosemarie Samaritter (Lid Lectoraat); R.M. van Rijn; G. Kuipers; J.H. Stubbe
Vaktherapie
Susan van Hooren (Lector)
Interventions to improve the transition from home to a nursing home
Lindsay Groenvynck; Amal Fakha; Bram de Boer; Jan P.H. Hamers; Theo van Achterberg; Erik van Rossum (Lector)
Validity of the Self-Expression and Emotion Regulation in Art Therapy Scale (SERATS)
Suzanne Haeyen (Lid Lectoraat); Eric Noorthoorn
Embrace the complex dynamics of twinning!
Franka Cadee; Marianne Nieuwenhuijze (Lector); Antoine Lagro-Janssen; Raymond G. de Vries
Het looppatroon van 60-plussers
Malon Hanssen (Student); Nicole Boots (Student)
Een onderzoek naar de impact van de digitale ontwikkelingen (Economy 4.0) op de gevraagde vaardigheden
Ilse Schrijver (Lid Lectoraat); Jol Stoffers (Lector)
Psychometric properties of the client activation self-efficacy and outcome expectation scales for nurses (CA-SE-n and CA-OE-n) and domestic support workers (CA-SE-d and CA-OE-d)
Silke Metzelthin; Anne Classen; G.A. Rixt Zijlstra; Erik van Rossum (Lector); Janneke de Man-van Ginkel; Teuni H. Rooijackers; Gertrudis I.J.M. Kempen