Onderzoek naar beïnvloedende factoren in RDM compliance binnen hoger onderwijs in Nederland
Rowena van Houwelingen (Student); Pascal Ravesteijn (Lector); Guido Ongena (Begeleider)
Spel als sleutel tot relatieherstel
Merve Tasdan-Ataman (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
Het speelse pad
Evelyn van den Heuvel (Student); Marieke Roelofs (Begeleider)
Teaching Composition in the 21st Century
Marijn Simons (Student); Kathinka Poismans (Begeleider)
Een analyse naar de bruikbaarheid van bestaande leerstrategieënkaarten voor de toepassing bij anderstalige volwassenen
Kuijer, E. (Student); Spelt, E.
Een ontwerponderzoek om docenten te ondersteunen in het benutten van boundary crossing leermechanismen
Veen, L. van der (Student); Sonneveld, A.
Zie, hoor, (er)ken mij
Cynthia Janssen (Student); Corine Clavero (Begeleider)
“Ik ben er voor jou als je me nodig hebt Ik was er toen en ben er nog steeds”
Yvonne Jansen (Student); Corine Clavero (Begeleider)
Wie zijn mijn ouders?
Joram Kroese (Student); Corine Clavero (Begeleider)
“Zie ook de ouders!”
Natasja Korporaal- de Groot (Student); Lennert de Heer (Begeleider)