Praktijkonderzoek Master Wiskunde: Waarom en waarop lopen leerlingen vast op exponentiële en lineaire verbanden?
Klos, Ruby (Student); Reumerman, René
Functies transformeren bij wiskunde in het voortgezet onderwijs
Ruigrok, Elles (Student); Reumerman, René
Globaal kijken bij het oplossen van vergelijkingen: Een onderzoek naar in hoeverre in de oplossingsstrategieën van de leerlingen, volgens de categorieën van Peter Kop en Paul Drijvers (2012), terug is te zien dat bij het oplossen van vergelijkingen gebruikgemaakt wordt van globaal kijken.
de Jager, Joanne (Student); van Smalen, Daan; Palha, Sonia
Wat is er moeilijk aan functies?
Schoep, H. (Student); Smaalen van, D.; Reumerman, R.; Palha, S.
Wiskunde in een context? Dat is geen wiskunde!
Kroon, N. (Student); Abrantes Garcez Palha, S.
Schrift of scherm: meetkunde in de brugklas
Rodrigues Pereira, J. (Student); Canho del, B. (Student); Reumerman, R.; Abrantes Garcez Palha, S.
Applets en wiskundige vaardigheid
Hsi Han, Chung (Student); Reumerman, R.