Examining the cyclical nature of crimes: A looped crime script of data theft from organizational networks
Madarie, Renushka (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Weulen Kranenbarg, Marleen; de Poot, Christianne (Lectoraat Forensisch Onderzoek)
Radical networks and terrorist action: the importance of social relationships and network positions
van Nassau, Casper S.; Diviák, Tomáš; de Poot, Christianne J. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Weerman, Frank M.
Validating Self-assessment Measures for Quality of Center-based Childcare
Hay, Simon; Fukkink, Ruben G. (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Nefs, Harold T.; Vermeer, Harriet J.
Plurilingualism in vocational education & training: exploring students’ plurilingual repertoires, behaviours and attitudes towards interactions in daily life, school and work
van Batenburg, Eline (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo)); Dale, Liz (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo))
Art in Permacrisis #6
Eckenhaussen, Sepp (Lectoraat Netwerkcultuur)
Educators and students in entrepreneurship education are challenging the “think entrepreneur–think male” paradigm
Stoker, Saskia (Lectoraat Ondernemerschap); Wakkee, Ingrid (Centre For Economic Transformation (Cet)); Khapova, Svetlana
Spelenderwijs
Corpel, Lisanne (Lectoraat Klimaatbestendige Stad); Kleerekoper, Laura (Lectoraat Klimaatbestendige Stad)
The Kawayoku Tales
Tafeche, Noura; Campagna, Tommaso (Kenniscentrum Create-It)
Datageletterdheid en impact op onderwijs
Helmus, Jurjen (Lectoraat Industriële Digital Twins); van der Scheer, Walter
Monitoren onderwijs zinvoller dan meten competenties
Nieuwelink, Hessel (Lectoraat Burgerschapsonderwijs); Rinnooy Kan, Willemijn (Lectoraat Burgerschapsonderwijs); Rombout, Floor (Lectoraat Burgerschapsonderwijs); Teegelbeckers, Jip (Faculteit Onderwijs En Opvoeding (Foo))