Overheid bedoelt het goed, maar kan het niet
Kremer, Monique; Amagir, Aisa (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van Kempen, Hetty; Michon, Laure; Arts, Josien
Practical solution or missed opportunity? The impact of language of instruction on Dutch history teachers’ application of pedagogical content knowledge (PCK)
Oattes, Huub (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Wilschut, Arie; Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); Fukkink, Ruben; de Graaff, Rick
Making history relevant to students by connecting past, present and future
van Straaten, Dick (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Wilschut, Arie; Oostdam, Ron (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Aanpassen aan de maatschappij
Nieuwelink, Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Eidhof, Bram
‘Just Imagine…’: Students’ Perspectives On Empathy Tasks In Secondary History Education
de Leur, Tessa (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); van Boxtel, Carla; Wilschut, Arie
Joined-up history
Chapman, Arthur; Wilschut, Arie
Dutch students’ perspectives on national history
Wilschut, Arie
Werk gericht aan burgerschap
Nieuwelink, Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Eidhof, Bram
'Nadenken over maatschappij zonder pasklare antwoorden van wiskunde'
van der Hoek, Broer (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Transfer in de tweedegraads lerarenopleidingen
Amagir, Aisa (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van den Berg, Geert; van Veldhuizen, Bert (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Wilschut, Arie