Hoe een natuur & techniek les een wetenschap & technologie les werd door het stellen van goede vragen
R. Gresnigt (Docent)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; Paul Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; Bob Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; Anja Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)
Erkennen van een MOOC: een statusoverzicht
Robert Schuwer (Lector)
Chatten in de jeugdzorg
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Student teacher self-efficacy and student perceptions of assessment in competence-based education
Dr. Mart van Dinther (Docent); Mien Segers (Begeleider); Filip Dochy (Begeleider)
Grand challenges learning analytics & open en online onderwijs
Alan Berg; Dr. Maartje van den Bogaard; Dr. Hendrik Drachsler; Drs. Renée Filius; Drs. Jocelyn Manderveld; Dr.ir. Robert Schuwer (Lector)
De sportvereniging als springplank
Paul van Kempen (Docent)
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Institutional MOOC strategies in Europe
Darco Jansen; Robert Schuwer (Lector)
Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)