Certificering, accreditatie en de professional
Dr. Everard van Kemenade
Cluttering identified: differential diagnostics between cluttering, stuttering and speech impairment related to learning difficulties
Dr. Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat)
Testing Teacher Knowledge for Technology Teachingin Primary Schools
Ellen Johanna Rohaan
Loopbaanontwikkeling als middel om competent te leren omgaan met organisatieontwikkeling in het onderwijs : praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek naar de bruikbaarheid van loopbaanmethodieken voor Human Resource Management
T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
De E-kubus Een analysemodel voor curricula
dr. Boudewijn Raessens (Docent)
Continuing Teacher Development for Competence-Based Teaching
Dr. Audrey Seezink (Docent)
That which goes unsaid: Experiences of everyday life in residential care for residents with limited communication ability. A collective case study.
Donna Frost (Lid Lectoraat)
Grenzueberschreitende Kundenbindung im Einzelhandel : Das Treueverhalten deutscher und niederlaendischer Konsumenten im Grenzgebiet des Nachbarlandes
Dr. Ulrich Scholz (Docent)
Competentiegerichtheid en scheikunde leren: over metacognitieve opvattingen, leerresultaten en leeractiviteiten
Dr. Rutger A.W. van de Sande (Lector)