Hasselt op weg naar een artistieke biotoop? Hasselt als kunstenstad
Pascal Gielen (Lector); Matthijs Boer (Docent); Marc Glaudemans (Lector)
Evaluatie van het pilootproject 'Ervaringsdeskundigen in de armoede en sociale uitsluiting in de federale overheidsdiensten'
Tine Van Regenmortel; M. Hamzaoui; A. Vanheerswyngels; K. Steenssens (Lector); V. Cortese
Wat werkt? Evaluatie van maatregelen van het Hooghuis in het project talentencampus.
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Evaluatie van het eerste jaar van de opleiding Begeleiding Leer- en Onderzoekslijn (BLO)
Dr. Gaby Jacobs (Lector); Astrid Bouman (Onderzoeker)
Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)
Draaiboek methode onderzoek naar aanleiding van ervaringen opgedaan in het onderzoek 'vroegsignalering dementie en ICT'
PhD Eveline Wouters (Lector)
Concept Fontys OSO professionaliseringsbeleid 2010-2011 e.v.
Doreen Admiraal (Docent)
You've got Talent. Onderzoek naar het project talentencampus in het Hooghuis en ROC de Leijgraaf
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Handleiding maken en publiceren van elektronische boeken
Pierre Gorissen
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis